RSS

2008年6月30日

六月回顧

  • 之前好恨出街食lunch,但吃了幾餐只是不外如是,我還是o岩食住家飯;
  • 咖啡不錯,好過 "nest咖啡" 多多聲囉我覺得;
  • Jenny Bakery的菠蘿汁好味非常,愛它比她的鳳梨卷更甚;
  • 想再學德文,希望9月成事;
  • 成日打電話來問3問4,遊幾次花園先入主題,我「」;
  • 原本打算買呢對鞋,入到舖一陣膠味臭得令人想嘔,5秒後即撇;
  • 我。整。爛。o左。對。i-pod。headphones ;(......;
  • 老闆話要appraisal interview,我都有o的o野想同佢講......;
  • 1A2B!!(文科o既HKAL成績喎!)恭喜哂!!

0 個人話: